Upravit stránku
Základem každého úspěšného podnikání je správné vedení účetnictví. Naše firma se postará o to, aby vaše účetnictví a daně byly přehledně zpracovány. K vypracování celého účetnictví stačí dodat potřebnou dokumentaci, o zbytek se postará naše firma. Nabízíme službu sdílené účetnictví, která zajistí správné vyhodnocení vašich dokladů. Postaráme se také o všechny další úkoly spojené s vedením účetnictví.

Jak funguje sdílené účetnictví?

Při vedení sdíleného účetnictví klient využívá výhod vlastního účetního oddělení a externího zpracování účetnictví, daňové evidence. Jde o komfortní systém spolupráce založený na naší vzájemné kooperaci, určený pro střední i velké firmy. A jaký je postup tohoto typu zpracování?

  • Informační systém: Základem je společně využívaný ekonomický systém, do kterého přistupují zaměstnanci vaší i naší firmy.
  • Prvotní doklady: Klient prostřednictvím stálého přístupu do ekonomického systému pořizuje prvotní data jako např. faktury, pokladní doklady. Veškeré došlé účetní doklady nám zasíláte zabezpečenou elektronickou cestou. Originální doklady zůstávají ve vaší firmě, dle potřeby je můžete nadále používat. S vaší firmou zároveň komunikujeme o tom, které doklady jsou dodány a které je případně třeba doplnit. 
  • Účtování dokladů: V tuto chvíli je to na nás. Zodpovědně a pečlivě zpracujeme vaše zadané doklady a dodané došlé dokumenty. Zároveň vás budeme včas informovat, kdyby náhodou nastal nějaký zádrhel ve vypracování.
  • Stálý on-line přístup k reportingu: Po vypracování vašeho účetnictví máte stálý přístup k výsledkům hospodaření a dalším účetním informacím důležitým pro každodenní řízení firmy.


Co vám přinese model sdíleného zpracování účetnictví?

  • Rychlost zpracování účetních dokladů
  • Veškeré došlé účetní doklady zůstávají ve vaší firmě
  • Úsporu nákladů na vlastní ekonomický systém pro zpracovávání účetní dokumentace
  • Stálý on-line přístup a užívání ekonomického systému (fakturace, pokladna), přístup k aktuálním účetním a ekonomických informacím (pohledávky, závazky, hospodářské výsledky) pro zabezpečení chodu firmy
  • Snížení rizika chyb - přebíráme plnou odpovědnost za správnost vedení účetnictví, podloženou pojistnou smlouvou

Neodpovídá tento model spolupráce přesně vašim potřebám a požadavkům?

Prohlédněte si naši další nabídku!

  • Externí účetnictví - představuje základní model externího zpracování účetnictví. Vámi předané účetní doklady zpracujeme v dohodnutých intervalech a pravidelně informujeme o veškerých účetních záležitostech vaší firmy. 
  • Online účetnictví - je přechodové stadium mezi externím a sdíleným účetnictvím. Doklady předáte zajištěnou elektronickou formou, my je zpracujeme a prostřednictvím stálého přístupu do našeho účetního software jste informováni o výsledcích vaší podnikatelské činnosti.

Máte zájem o zpracování cenové nabídky sdíleného účetnictví? Kontaktujte nás!

Nahoru