Upravit stránku
Základem každého úspěšného podnikání je správné vedení účetnictví. Naše firma se postará o to, aby vaše účetnictví a daně byly přehledně zpracovány. K vypracování celého účetnictví stačí dodat potřebnou dokumentaci, o zbytek se postará naše firma. Nabízíme službu on-line účetnictví, která zajistí správné vyhodnocení vašich dokladů. Postaráme se také o všechny další úkoly spojené s vedením účetnictví.

Jak funguje on-line účetnictví?

Při vedení on-line účetnictví musí klient řešit pouze zlomek toho, o co by se musel starat v případě, že by účetnictví a daně zpracovával sám. Jedná se o pokročilejší systém spolupráce založený na předávání zpracovávaných dokladů zabezpečenou elektronickou cestou, určený pro střední firmy. A jaký je postup tohoto typu zpracování?

  • Dodání dokladů: Klient nám předá doklady elektronickou zabezpečenou cestou, potřebné pro dokumentaci účetnictví. Originální doklady zůstávají ve vaší firmě, dle potřeby je můžete nadále používat. S vaší firmou zároveň komunikujeme o tom, které doklady jsou dodány a které je případně třeba doplnit.
  • Zpracování dokumentů: V tuto chvíli je to na nás. Zodpovědně a pečlivě zpracujeme vaše dodané dokumenty v předem dohodnutých intervalech v prostorách naší společnosti na vlastním ekonomickém systému. Zároveň vás budeme včas informovat, kdyby náhodou nastal nějaký zádrhel ve vypracování.
  • Stálý on-line přístup k reportingu: Po vypracování vašeho účetnictví máte stálý přístup k výsledkům hospodaření a dalším účetním informacím důležitým pro každodenní řízení firmy.


Co vám přinese model on-line zpracování účetnictví?

  • Rychlost zpracování účetních dokladů
  • Veškeré došlé účetní doklady zůstávají ve vaší firmě
  • Úsporu času
  • Snížení nákladů na mzdy pro pracovníky interní účtárny a nákladů na jejich vzdělání a doplňování odbornosti
  • Úsporu nákladů na kancelářské prostory, vlastní ekonomický systém pro zpracovávání účetní dokumentace
  • Stálý on-line přístup k důležitým účetním informacím pro řízení firmy prostřednictvím našeho ekonomického systému
  • Snížení rizika chyb - přebíráme plnou odpovědnost za správnost vedení účetnictví, podloženou pojistnou smlouvou

Neodpovídá tento model spolupráce přesně vašim potřebám a požadavkům?

Prohlédněte si naši další nabídku!

Externí účetnictví - představuje základní model externího zpracování účetnictví. Vámi předané účetní doklady zpracujeme v dohodnutých intervalech a pravidelně informujeme o veškerých účetních záležitostech vaší firmy.

Sdílené účetnictví - je způsob spolupráce založený na společně využívaném informačním systému. Prvotní doklady pořizujete sami a my zajišťujeme účtování veškerých dokladů. O výsledcích své podnikatelské činnosti jste informováni v reálném čase. 


Máte zájem o zpracování cenové nabídky on-line účetnictví? Kontaktujte nás!

Nahoru