Upravit stránku
Základem každého úspěšného podnikání je správné vedení účetnictví. Naše firma se postará o to, aby vaše účetnictví a daně byly přehledně zpracovány. K vypracování celého účetnictví stačí dodat potřebnou dokumentaci, o zbytek se postará naše firma. Nabízíme službu externího účetnictví, která zajistí správné vyhodnocení vašich dokladů. Postaráme se také o všechny další úkoly spojené s vedením účetnictví.

Jak funguje externí účetnictví?

Při vedení externího účetnictví musí klient řešit pouze zlomek toho, o co by se musel starat v případě, že by účetnictví a daně zpracovával sám. Jedná se o jednoduchý systém spolupráce s fyzickým přesunem zpracovávaných dokladů, určený pro menší firmy. A jaký je postup tohoto typu zpracování?

  • Dodání dokladů: Klient nám předá doklady, potřebné pro dokumentaci účetnictví. S vaší firmou zároveň komunikujeme o tom, které doklady jsou dodány a které je případně třeba doplnit.
  • Zpracování dokumentů: V tuto chvíli je to na nás. Zodpovědně a pečlivě zpracujeme vaše dodané dokumenty v předem dohodnutých intervalech v prostorách naší společnosti. Pro zpracování účetnictví, daňové evidence používáme vlastní ekonomický systém.
  • Vyhodnocení: Klientovi v předem dohodnutém čase zpracujeme výstupy z účetnictví. Zároveň vás budeme včas informovat, kdyby náhodou nastal nějaký zádrhel ve vypracování.
  • Pravidelný reporting: Po vypracování vašeho účetnictví vás budeme pravidelně (měsíčně, čtvrtletně, pololetně, ročně) informovat o výsledcích hospodaření a ostatních účetních záležitostech vaší firmy.


Co vám přinese model externího zpracování účetnictví?

  • Úsporu času
  • Snížení nákladů na mzdy pro pracovníky interní účtárny a nákladů na jejich vzdělání a doplňování odbornosti
  • Úsporu nákladů na kancelářské prostory, výpočetní techniku, vlastní ekonomický systém pro zpracovávání účetní dokumentace
  • Snížení rizika chyb - přebíráme plnou odpovědnost za správnost vedení účetnictví, podloženou pojistnou smlouvou

Neodpovídá tento model spolupráce přesně vašim potřebám a požadavkům?

Prohlédněte si naši další nabídku!

  • Sdílené účetnictví - je způsob spolupráce založený na společně využívaném informačním systému. Prvotní doklady pořizujete sami a my zajišťujeme účtování veškerých dokladů. O výsledcích své podnikatelské činnosti jste informováni v reálném čase. Více informací o sdíleném účetnictví.
  • Online účetnictví - je přechodové stadium mezi externím a sdíleným účetnictvím. Doklady předáte zajištěnou elektronickou formou, my je zpracujeme a prostřednictvím stálého přístupu do našeho účetního software jste informováni o výsledcích vaší podnikatelské činnosti. Více informací o online účetnictví.

Máte zájem o zpracování cenové nabídky externího účetnictví? Kontaktujte nás!

Nahoru